Náhradné diely

Návrat na úvodnú stránku

Náhradné diely

Posielate:
Garančný protokol
Protokol o uvedení do prevádzky - záručný list
Záznam o vykonaných ročných servisných prehliadkach
Daňový doklad, faktúra alebo bloček o zakúpení kotla - kde je napísaný typ kotla

Náhradný diel vrátiť do 10 dní.
Poškodený diel prosíme vrátiť v obale, v ktorom Vám prišiel nový diel.
Spätný zvoz poškodeného dielu si objednajte u nás.
Ak Vám príde iná súčiastka (napríklad pre iné FD číslo) nerozbaľujte ju, prosím.
Náhradný diel objednávajte s objednávacím číslom dielu. Na špecifikáciu slúži aplikácia JunkersScan, voľne dostupná v Junkers Scan for Android alebo JunkersScan v App Store.

  • Termíny: Ak je diel skladom, zvyčajne do 14.00 h objednáme zvoz kuriérom DPD. K Vám príde na druhý deň. Ak diel vojde do obálky A4, posielame Doporučene 1. triedou Slovenskou poštou.
  • Ak diel nemáme skladom, Vašu objednávku do 12.00 h odosielame ešte v ten istý deň. Pamätajte na to, že od nás to trvá ešte 1 deň naviac, ak kuriér s dielom pre Vás príde po 15.00 h. Nemôžeme to ovplyvniť.
  • Aplikácia: JunkersScan
  • Kontakt: 0907 910 273
  • Ostatné: Náhradný diel Vám môže prísť na Dobierku. Objednaný náhradný diel neberieme späť.

JunkersScan
JunkersScan
JunkersScan
JunkersScan
JunkersScan
JunkersScan
JunkersScan
JunkersScan - Cena sa ukáže aktuálna bez DPH.